قسمت اول FCH4
قسمت اول FCH4

بعد از كلاس

زهرا2:كلاس امروز خيلي حوصله سربر بود.

مرضيه:آره موافقم                    

نسترن:آخجون اگه اين ترم هم تموم بشه زبان كره اي،انگليسي،اسپانيايي رو كامل ياد گرفتيم

فاطمه:نه هنوز يه ترم ديگه از زبان كره اي مونده

مرضيه:آره ولي تقريبا واسه امتحانا بلد وآماده ايم

روز بعد

نسترن:سلام استاد استاد:به خاطر بي توجهي وديرآمدنتون 5 امتياز از گروهتون كم ميشه

نسترن:ولي .... .     استاد:ميتونيد بشينيد.  نسترن:اما   

استاد:نميخوايد كه بيشتر كم كنم؟           نسترن:نه نه ميشينم

بعد از كلاس

نسترن:ببخشيد بچه ها 

مرضيه:به خاطر تو ممكنه امتيازمون از بقيه گروها كم تر بشه.

زهرا2:بايد امتيازمون رو از گروه fبالاتر ببريم وگرنه نميتونيم تو مسابقه شركت كنيم                          زهرا1:چي نهاونوقت ديگه نميتونيم بريم كره واي

فاطمه:ما فقط يه امتياز كم داريم بايد جلو بزنيم تا مسابقه وقت داريم

يك روز قبل از مسابقه

نسترن:واي خيلي استرس دارم    مرضيه:منم همينطور حالا چيكار كنيم

فاطمه: خوبه 1 امتياز از گروه fبالاتريم

زهرا2:آره خوبه من كه خيلي ميخونم.  

زهرا1:آره خيلي بخونيد چون قراره بريم كره

رمينا:حالا چيكار كنيم يك امتياز از گروه aپايين تريم.

مينا:حالا چرا گريه ميكني؟

رزيتا:راست ميگه چرا گريه ميكني؟

رژينا:اه خفه شيد دارم به يه چيزايي پي ميبرم

آيدا:راست ميگه دايي رژينا داور اول مسابقست

همشون:آره آخجون

واما روز مسابقه

مرضيه:واي بچه ها من فقط 10دور خوندم

نسترن:بروبابا من فقط 9دور خوندم

زهرا2:نگران نباشيد من 20دور خوندم

زهرا 1:منم همين حدودا دورش كردم

فاطمه:خفه شيد ميخوام ببينم گروهfچقدر خونده

گروه f

رزيتا:واي رژلبم نيست     رمينا:منم زير چشمام پف كرده(جيغ)

آيدا:كي خونده بچه ها؟     مينا:من نصف كتابو خوندم نگران نباشيد.

 رژینا:نگران چی بشیم دایی من داور اول مسابقست

رزیتا:کسی رژلب منو ندیده؟                   آیدا:بیا مال منو بگیر

 رزیتا:نه من این رنگی نمیخوام               رژینا:این چطور؟

رزیتا:نه                                   مینا:بسه دیگه

گروهA

مرضیه:بچه ها یه دستمال به من بدید میخوام عینکمو تمیز کنم

زهرا2:بیا اینم دستمال             مرضیه:ممنون

زهرا1:بچه ها من استرس دارم        

مرضیه:بچه ها یه دستمال تمیز بدید من درست نمی تونم ببینم

فاطمه:باز شماره عینکتو باید ببری بالا.             نسترن:دختر کور میشی یکم به خودت برس

رژینا:میبینم که شماره عینکاتون باز رفته بالا خوب تا حالا کور نشدید

زهرا2:هرچی باشیم خدارو شکر مثل بعضی ها جلف نیستیم

سرجلسه امتحان

رژینا:دایی بیا دیگه           زهرا2:استاد یعنی چی؟

نسترن: اونا همه سوالارو پرسیدند؟                  فاطمه:این عادلانه نیست

استاد:کاری نمیشه کرد                    زهرا2:اما.........

بعد از امتحان

زهرا2:خیلی آسون بود اصلا فکر نمیکردم با 20دوربتونم جواب بدم!!!!

مرضیه:ولی گروه fخیلی بیشعوره!             نسترن:منم از دستشون خیلی عصبانیم

رمینا:یادتون ندادن غیبت کار خیلی زشتیه؟!!         زهرا2:مگه شما هم این چیزا حالیتونه؟

رزیتا:ضایعست که ما برنده میشبم                 فاطمه:حالا میبینیم فردا روز اعلام نتایجه

فردا

آیدا:نههههههه             رزیتا:این احمقانست با گروهAبرابر شدیم

فاطمه وزهرا2:آخجون                        مرضیه:حالا کی میره کره؟

داور های مسابقه

داور اول:گروه fباید بره           استاد: اما اونا برابر شدن تازه شما خیلی بهشون کمک کردین

داور سوم:منم موافقم          داور دوم:چرا هردو رو نفرستیم

داور چهارم: اما.....آره فکر خوبیه

اجازه گرفتن گروهAاز ماماناشون

مرضیه:مادری لطفا......            زهرا2:مامانی!!!           فاطمه:مامانی بزار قول میدم زنگ بزنم

نسترن:مادرجان!!!!!!!                 زهرا1:مامی گلم....قربونش برم....فداش بشم....خواهش!

جواب مادرها:

مادرمرضیه:وای دخترم داره میره کره!قول بده از اونجا برام خرچنگ بیاری!!!!!!!!!

مادرزهرا2:حالا که اینقدر اصرار میکنی باشه ولی اگه یه تارموت کم بشه میکشمت!

مامان فاطمه:نه   فاطمه:لطفا     -:نه گفتم      زهرا1:خاله!   -:باشه ولی قول بده مواظبش باشی

مامان نسترن:خودتو لوس نکن باشه برو

مامان زهرا1:نه نه نه نه به هیچ وجه

شب همان روز همشون یواشکی زهرا1 رو از خونشون بردند

 


نظرات شما عزیزان:

یه آشنا
ساعت10:10---25 خرداد 1392
نمیخوام روحیه ات خراب بشه ولی بی مزه بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 3 خرداد 1392برچسب:,

] [ 18:58 ] [ zahra ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه